Hati dan perasaan..

Assalammualaikum..
Hari ini 20hb Ogos 2013..
Tidak tahu untuk luahkan kepada siapa,, diriku rasa keseorangan walaupun ada family.. Setiap hari aku cuba untuk menjalani kehidupan seperti biasa tetapi sukar untuk aku lakukan.. Entahalh sampai bila aku boleh jadi macam ini, aku rasa diri aku kosong sesangat.. Tiada sesiapa yang pedulikan aku.. Aku keseorang tiada siapa yang boleh menemaniku setiap saat melainkan dia.. Dia.. mohd Azuan yang aku kenali tiada erti penat dalam kehidupan dia.. Malah dia turut bertanya macam mana perasaan penat tue?, dia satu satu nyer insan yang memahami kehendak aku.. Malah sanggup lakukan apa sahaja, bagaimana aku harus lakukan .. Siapa yang sanggup layan aku kecuali dia.. Siapa yang nak dengar cerita cerita aku selain dia..?? Aku tak larat untuk melayankan perasaan ini lagi, sesungguhnya aku ingin mengikut dia.. Dia berjanji untuk bawak aku hingga ke syurga.. Seharusnya aku ikut dia...
Awak ...
Awak tunggu saya ea...
Saya akan datang jumpa awal disana..
Cinta kita sampai ke syurga kan??
Insyaallah tuhan pasti restui hubungan kita....
Awak jangan risau...
Saya sentiasa dengan awak.. Sebab awak sendiri cakap.. Saya ade dihati awak, dan awak ada dihati saya.. cuma cari je...

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>