Monday, August 29, 2011


assalamualaikum....
SRLAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN
andai...
TERKASAR bahasa
TERSILAP bicara
TERPUKUL kat mana-mana
TERUMPAT bila-bila
TERMARAH yang tak kena
TERTANYA tak tentu hala
TERSASUL yang tak sengaja
TERPEKIK di telinga
TERHANTUK dikepala
TERPINJAM harta benda
TERMOODY tak semena-mena
TERMACAM-macam lagi tak kena memgena

SEMOGA DIMAAFKAN, KERANA AWAk..AWAk..dan AWAK KAWAN SAYA DIDUNIA & DIAKHIRAT

Sunday, August 21, 2011

8 hARi lAgi NAk RayA >>>


  • KUIH RAYA DAH CIAP!
  • BAJU RAYA DAH CIAP!
  • RUMAH DAH CIAP KEMAS!
  • DUIT RAYA DAH CIAP
  • CUTI DAH APPLY CIAP2
eheM..ehem..eHem.. bukan main lagi taw NELIESULIZA raya tahun ini :))
aSSaLAmmuAlaikUm...
hA!!! tegok tUh..LIST dia..NELIESULIZA.. dah ciap semua..nak wat macam mana lah kan mak su nely kene keje lah.. tak leh nak wat last2 minute sudah..kene buat semua cepat2.. aLhamdUlilah, raya tahun ini mak su nely  beraya di KUALA LUMPUR jew..tiap2 tahun pun raya kat KUALA LUMPUR jew..raya tahun ini, raya sebagai orang sudah BEKERJA..adew lah cikit DUIT RAYA tuk anak-anak saudara mak su nely..
tunggu yer di PAGI RAYA.. jangan lupa datang rumah mak su nely..TAHUN INI mak su nely wat kuih raya taw !! KAU ADEW??? hahahaha...nak tahu kuih apew mak su nely buat >>>


ha!! kALu nAK RAsa mak su nely buat,
nanti datang lah rumah oke!


COmMinG SoOn >>>

wAH !! tajuk macam gempaq jew kan :))
tak dew apew yang boleh kata lah kan, tunngu dengan penuh kesabaran macam cipan :))
iNsyaALLah adEw rEzEki dapat lah apew yang cik nely nak selama ini :))
kALau dAh kEje, dAh Adew dUit apEw yANg NAk!! bOleh LA dAPatkAN :))
i'M wAtting fOr yOu my dEAR BB ;))

Wednesday, August 10, 2011

9hb LapAn 2011: bUkA puAsa wiTh bEStiEs :))

assalammualaikum...
sedih+gembira= jadilah hari ini !!!
ha..mesti korang pelikkan entry cik nely mggu nie ;))
korang nak dengar yang mana dulu??? ceter yang GEMBIRA dulu ea..:)), cik nely gembira coz, hari ini dapat bukak puasa ngan QUIAh, sUHAna, MIERA, kAK nOLy n JAim ekat pecel lele(kedai lambang cinta) cpe yg bercinta jew boleh pergi kedai tue:)) best..best..best.. banyak sangat ceter yang nak ceter, mmg xcukuplah masa nyer :)) hehehehhe..:)) SEDIH, coz tak dapat jumpa syuhada lagi lah, mungkin tak dew rezeki lagi kot nak jumpa dia :)) tapi tetap hepy walaupun tak dew syuhada :))




.
.
.
.
tak lupa pada kak noly yg turut ade, sory cik nely tak dapat nak bagi gambar dia lah..:))
bESt dAy witH bEStiES :))

Sunday, August 7, 2011

bLer LAh nAK jUmpe KAMu KAn :((

hAi!! kAwAn2 nEly :))
hari nie dah puasa yang ke 7.. macam mana puasa kawan2 nely??okey tAAk?? dah ada yang ponteng kew?? hA.. pUAsA tAk tUh!..hopefully kawan2 puasa oke!..hmm..entry hari nie nak ceter pasal besties nely ;)) dia sangat cantik sangat baik dan sangat memahami saya..dia NURUL SYUHADA..hmm..nak tahu tak nape hari nie ceter pasal dia ?? sebab saya NELIESULIZA rindu sesangat dengan dia ;(( kita orang duduk jew satu KL..tapi tak jumpe sebab dia tinggal dekat kEPONG :) Lagi Puun..masing2 buzy ngan keje ;))
ha..tengok nie perbualan kami kat MUKABUKU jew :))
Syuhada Radzi
salam
wasalam :))
smlm tepon ye
ahha...
sje mgacau kamoo..
heheheh
sori
sowey kcau..
huhuhu
xpew2...
2gu cik domo kew??

domo tggh rehat
huhuuhu
penat
aik..pnat??
wat pew jew cmpai pnat??
hahaha
smlm kn dia dtg
penat shopping
ingat nk jmpe nelie
tpi nelie de knduri
smlm g ts
lame xg
hahaha
amboi...
shoping...
wah2...
.
.
.
.
hEpP!! tAk bOlEh bAcA dAH ;))
walaupun MUKABUKU jew boleh berbual..
atLeast boleh kEep iN tOucH jGAk :))
LOVE BESTIES ;))






Thursday, August 4, 2011

bILA sAyA akAN dAPAT BLAcKbErRy :((


SAYA NAK SATU SAJE !
terima kasih coz faham apa saya nak oke! :))

dOnt TALk LikE dOgS TQ >>>


Berita Harian (sumber asal) sebentar tadi mengeluarkan laporan yang mengejutkan ramai pihak mengenai isu penghinaan melalui Twitter yang dikeluarkan oleh Hidayah Shahril – isteri kepada ketua pasukan skuad Singapura, Shahril Ishak.
Hidayah Shahril menyamakan tindakan Safee Sali & Amirulhadi seumpama ‘monyet di atas padang’ sejurus selepas perlawanan antara Malaysia & Singapura di Stadium Nasional Bukit Jalili pada 28 Julai lalu.
Terguris dengan kata-kata itu, Safee Sali menuntut agar Hidayah Shahril membuat permohonan maaf secara terbuka kerana ia menyentuh keperibadian seorang pemain profesional negara. Lagipun, Shahril juga merupakan sahabatnya yang turut sama beraksi di Liga indonesia. Malah, Shahril pernah meminta jersi yang dipakai oleh Safee Sali sebagai tanda persahabatan ketika perlawanan tempoh hari.
Safee Sali menyatakan bahawa dia memandang serius akan perkara ini namun masih belum tergamak untuk membuat sebarang tindakan undang-undang. Padanya, sudah cukup andai kata Hidayah Shahril memohon maaf dan menyatakan kekesalan serta berjanji untuk tidak lagi mengulangi perbuatan tersebut.
Menurut Safee lagi, pasukan Singapura & Malaysia akan lebih kerap bertemu pada musim depan, maka dia mahu isu penghinaan ini diselesaikan dengan segera supaya tidak timbul suasana yang dingin antara kedua-dua buah negara kelak.