Sunday, August 21, 2011

8 hARi lAgi NAk RayA >>>


  • KUIH RAYA DAH CIAP!
  • BAJU RAYA DAH CIAP!
  • RUMAH DAH CIAP KEMAS!
  • DUIT RAYA DAH CIAP
  • CUTI DAH APPLY CIAP2
eheM..ehem..eHem.. bukan main lagi taw NELIESULIZA raya tahun ini :))
aSSaLAmmuAlaikUm...
hA!!! tegok tUh..LIST dia..NELIESULIZA.. dah ciap semua..nak wat macam mana lah kan mak su nely kene keje lah.. tak leh nak wat last2 minute sudah..kene buat semua cepat2.. aLhamdUlilah, raya tahun ini mak su nely  beraya di KUALA LUMPUR jew..tiap2 tahun pun raya kat KUALA LUMPUR jew..raya tahun ini, raya sebagai orang sudah BEKERJA..adew lah cikit DUIT RAYA tuk anak-anak saudara mak su nely..
tunggu yer di PAGI RAYA.. jangan lupa datang rumah mak su nely..TAHUN INI mak su nely wat kuih raya taw !! KAU ADEW??? hahahaha...nak tahu kuih apew mak su nely buat >>>


ha!! kALu nAK RAsa mak su nely buat,
nanti datang lah rumah oke!


1 comment:

all about me said...

mak su..sy nk duit raye gak..ahah:)