Sunday, August 7, 2011

bLer LAh nAK jUmpe KAMu KAn :((

hAi!! kAwAn2 nEly :))
hari nie dah puasa yang ke 7.. macam mana puasa kawan2 nely??okey tAAk?? dah ada yang ponteng kew?? hA.. pUAsA tAk tUh!..hopefully kawan2 puasa oke!..hmm..entry hari nie nak ceter pasal besties nely ;)) dia sangat cantik sangat baik dan sangat memahami saya..dia NURUL SYUHADA..hmm..nak tahu tak nape hari nie ceter pasal dia ?? sebab saya NELIESULIZA rindu sesangat dengan dia ;(( kita orang duduk jew satu KL..tapi tak jumpe sebab dia tinggal dekat kEPONG :) Lagi Puun..masing2 buzy ngan keje ;))
ha..tengok nie perbualan kami kat MUKABUKU jew :))
Syuhada Radzi
salam
wasalam :))
smlm tepon ye
ahha...
sje mgacau kamoo..
heheheh
sori
sowey kcau..
huhuhu
xpew2...
2gu cik domo kew??

domo tggh rehat
huhuuhu
penat
aik..pnat??
wat pew jew cmpai pnat??
hahaha
smlm kn dia dtg
penat shopping
ingat nk jmpe nelie
tpi nelie de knduri
smlm g ts
lame xg
hahaha
amboi...
shoping...
wah2...
.
.
.
.
hEpP!! tAk bOlEh bAcA dAH ;))
walaupun MUKABUKU jew boleh berbual..
atLeast boleh kEep iN tOucH jGAk :))
LOVE BESTIES ;))






No comments: