KEHIDUPAN YANG MASIH BERJALAN ...

Assalammualaikum...

Hii Korang! ^_^

  Sudah lama cik nelly tak tulis entry kat sini, tak berhabuk pun, masih ada lagi, cuma sibuk dengan kehidupan kehidupan.
Alhamdulilah, masih bernafas sehingga ke hari ini, Cik Nelly seperti biasa masih berkerja lagi di Aeon. Co. (M) Bhd. Tak terfikir lagi nak tukar buat masa ini. Selain itu kawan masih ada lagi disisi, biasalah lah bila time perlu ada lah disekeliling cik nelly, bila tak ada berterabur lari tak cukup tanah.

   Dipetang macam ini, cik nelly tak tahu kenapa nak entry blog kat sini, mungkin penat dengan masyarakat disekeliling, sekarang rasa fobia nak kawan dan memilih kawan. Bukan apa, takut yang didepan lain tapi dibelakang dia manusia yang paling TERINDAH!. Kekadang terpikir jugak apa yang cik nelly dah buat dekat sekeliling sampai cik nelly dapat macam ini. itsn't FAIR TO ME!

    TERDIAM! itu sahaja yang cik nelly mampu, banyak muhasabah diri yelah kita ni kan manusia alpa, kesalahan sendri kekadang kita tak nampak, tapi kesalahan orang lain kita cepat je.

ONEmorething..

Alhamdulilah, I HAVE SOMEONE maybe boleh lah berkongsi cerita. Actually cik nelly takut sebenarnya. sebab SUPERBIKE F is seorang yang GARANG(temperature is very HIGHIEST) tapi dalam hati cik nelly tahu dia seorang yang baik.

30/08/2015 itulah permulaan kami, Harap Superbike F yang terakhir.

 Sebagai permulaan cik nelly just ikut the flow, Itulah orang tua tua yang dah pesan, orang yang kita tak suka tuelah kita akan dapat.
Actually bukan tak suka SUPERBIKE F, maybe sebab sekeliling suka bercerita buruk so, sikit sebanyak ketidaksukaan SUPERBIKE F makin lama makin tinggi.

Semakin hari Semakin YAKIN, Betullah orang cakap nak bahagia kena terimalah seadanya seseorang itu, lagi lagi kekurangan si dia,


      Dear Superbike F,
I know, niat awak dari mula sangat baik untuk saya, begitu kerdil selama dua tahun bila tahu awak suka saya, walaupun awak tahu dulu yang saya suka awak. Saya harap awak yang terakhir untuk saya, saya doakan semoga kita cepat cepat dihalalkan. Awak pun berusaha jugak!
Saya harap awak dapat bimbing saya sehingga akhir hayat kita.
Saya tak minta lebih hanya kasih sayang dan sepenuh perhatian untuk saya.





Comments

Unknown said…
Alhamdulillah amin..

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>