Firts Month Anniversary : 29 September 2015



 First Month
Bermula kira kira dan saling mengingati tarikh ulangtahun perhubungan l dan tarikh lahir. Dua perkara yang wajib kena tahu dan diingati. Kalau tak ingat boleh jadi gaduh. Hahaha
Bagi cik nelly sudah mengingati sudah memadai dari dilupai. Tak kisah nak meraikannya atau tidak sebabnya, kalau diapaksa jadi tak ikhlas untuk meraikannya. Kalau dah sayang tak suruh pun dia dah buat.
Untuk kali ini, cik nelly megharapkan semoga dipermudahkan urusan cik nelly dengan dia, lagi lagi urusan kita dengan ALLAh, kalau kita kejar perhubungan yang baik tapi hubungan kita dengan dia tak baik so rasa tak balance. Kita minta pada dia tapi kita tidak pula ikut suruhannya. Cik nelly tak baik mana pun tapi cuba nak jadi yang terbaik. Bersyukur dia masih melindungi kita.

  Alhamdulilah, dia masih beri insan insan yang baik dan boleh menerima cik nelly seadanya. Rupanya dia dah susun baik untuk cik nelly dengan orang yang tepat. Insyaallah ...


  Semalam, macam biasa cik nelly pergi dating kat titiwangsa. Rasa macam dah tepat rasmi or wajib kena pergi. Tempat dia pun best, rasa tenang bagi cik nelly. Semalam Superbike F adalah cerita pasal next step.
terkesima pun ada dari malam sabtu bincang pasal MARRIED.
  Cik nelly happy dan senang hati bila Superbike F, ada niat yang baik untuk cik nelly. Alhamdulilah, bersyukur dengan dia sebab doa cik nelly dipekenankan.
   Dalam otak cik nelly mestilah banyak benda nak buatkan tapi dalam masa dua tahun macam macam mungkin boleh belaku mengharapkan yang baik baik sahaja. dan akan rasa sekejap bila masa akan pantas berlalu.
   Insyallah tahun depan mungkin adalah Majlis Bertunang ke before less one year counting day to MARRIED. Cik nelly pun lebih memikirkan kehidupan selepas berkahwin. Nak ada rumah sendiri semuanya sendiri. Bila hidup berdua dengan suami dan isteri barulah kita bersungguh sungguh usaha untuk hidup bersama. Memang time itu hanya suami dan isteri sahaja tahu. Bukan tak setuju kalau duduk dengan Mak dan Family mertua. tapi better kita independent, yelah dari kecik dia dah menjaga kita, So kalau dah berkahwin better kita hidup berdikari.
 

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>