To Be Continuee..


Alhamdulilah, dipetang macam ini cik nelly gagahkan jugak untuk sambung cerita tadi ..


   Tadi ada someone yang cik nelly dah anggap dia abang cik nelly walaupun cik nelly tak dewlah selalu borak. Bagi cik nelly bila cik nelly ada masalah dan dapat someone yang boleh cerita kat dia dah lega rasanya. Atleast walaupun tak selesaikan lagi tapi rasa apa yang ketika ini dapat jugak diluahkan.

  kalau cik nelly baca balik apa yang cik nelly typing tadi, nampak sangat cik nelly macam burukkan family angkat cik nelly. Memang susah nak paham seseorang bila cik nelly jadi pendengar yang baik pun cik nelly tak dapat jugak faham seseorang itu.

  Cik nelly bukan apa, sekarang cik nelly sebenarnya rasa macama mana nak hubungan keluarga tu baik seperti orang lain. Tiada cakap cakap belakang, bagi cik nelly kalau cakap cakap belakang maksudnya seseorang itu tidak puas hati, tapi cik nelly tak amik kisah atau kira kalau orang nak cakap pasal cik nelly tapi macam tak bestlah, cer cakap depan depan tak salah an. Kita kalau nak keluarga yang baik dan nak jadikan contoh why not, betulkan bukan dah salah masih buat salah.

  Bila dah puas nangis cik nelly dah dapat sikit mungkin ini jalan terbaik, tapi keputusan apa biarlah cik nelly merungainya sendiri bukan apa cik nelly apa yang cik nelly rancang takut tak menjadi. Yelah kita merancang tapi dia yang menentukan. Cik nelly harap, cik nelly dapat petunjuk darinya, mengharapkan ini yang terbaik takut apa yang cik nelly buat keputusan ini adalah salah.

  One day bila cik nelly dah dapat apa yang cik nelly rasa ini adalah jalannya. Pasti cik nelly akan share dengan semua ..


#alhamdulilah rasa lega bila dapat bercerita...

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>