Wednesday, November 27, 2013

Today 27 november 2013

Entah dari mana hendak mulakan bicara ini...
Meluahkan sesuatu yang tak lepas..
Kehidupan dulu dan sekarang sangat berbeza..
Seumpama tiada ruang untuk merancang hanya ikut kata hati dan tubuh badan..
Cerita pasal hati..
Hati ini tak tahu nak cakap apa, nak sesuatu tapi tak tahu nak apa !
Masa depan seumpama gelap dah,
Bila sudah rancang tak menjadi pulak,,
Apa yang aku hendak dalam kehidupan aku ?? Bila tengok orang lain bahagia je dan aku ini menderita..
Aku bukan lah bak cerita pasal cinta...
Tapi aku nak cerita pasal kehidupan aku..
Kuar gelap balik pun gelap.. Sabtu ahad hanya duduk rumah sahaja.. Aku seumpama tiada kawan didunia ini, kenapa aku begini?? Kenapa aku tak mcm keluarga lain..
Bila kita sudah merancang sesuatu tapi tak menjadi.. Hati sangat down dan dunia seakan gelap dah tiada semangat dan mcm mcm laa.. Hati siapa yang tahu
Semua orang tak boleh baca hati seseorang itu...

No comments: