100 hari dah dia...


Pejam celik pejam celik, hari ini genaplah dia 100 hari.. Ya Allah begitu cepat masa berlalu dengan pantas..
Awak... Saya selalu dan sentiasa doakan awak supaya awak tenang disana, walaupun saya tak tahu keadaan disana, saya tahu awak adalah orang yang paling baik yang pernah saya jumpa dan sesungguhnya saya tahu allah tempatkn awak dikalangan orang orang yang beriman.. Awak dah ada tempat disana..
Awak doakanlh kebahagian saya disini, sesungguhnya saya sekarang dapat bangkit semula kerana saya tahu awak telah menghantar seseorang tuk sentiasa memberi saya gembira seperti mana dulu pernah awak lakukan kepada saya, walaupun sebagai kawan atleast saya tidak rasa kosong.. 

Insyaallah saya doakan awak selalu
Aminnnn..

Yang pernah ada dalam sebahagian hidup awak...

Neliesuliza Zainin

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>