Tuesday, November 5, 2013

Jika awak masih ada..

Assalammualikum cinta,,
Itulah ungkapan setiap pagi yang sering dia bagi...
Awak..., jika awak masih ada, hari ini tahun baru islam, dan ulangtahun kita yang ke-8 awak.. Walaupun 8 bulan bukan senang untuk kita lalui.. Kita pun dah kenal hampir 6 tahun.. 
Awak.. Jika awak masih ada kalau cuti kita mesti ada je aktiviti kan?? Tengok wayang laa.. Pergi taman laa.. Pergi karnival laa.. Mcm mcm awak bawak saya pergi sana sini.. 
Awak.. Jika awak masih ada kita mesti dah rancang macam macam kan?? Banyak kita dah rancang kan awak??
Awak.. Jika awak masih ada.. Saya mesti tak sunyi sampai sekarang kan???
Awak.. Jika awak masih ada.. Saya tak de keseorangan kan??
Awak... Jika awak masih ada mesti awak bahagia kan saya kan??
Awak.. Jika awak masih ada mesti awak tak akan sesekali sakitkan hati saya kan??
Awak... Jika awak masih ada mesti awak dah beli air milo 2 kotak tuk saya, supaya saya kuat !
Awak.. Jika awak masih ada mesti kita pergi makan dekat warung! Biasa kita order Nasi Goreng Kampung!
Awak.. Jika awak masih ada mesti sebelum awak hantar balik awak bagi saya makan, tak nak bagi saya lapar kata awak !
Awak.. Jika awak masih ada mesti lepas awak amik saya lepas kerja kita lepak putrajaya 
Awak.. Jika awak masih ada awak mesti belikan saya Macarons walaupun dekat sogo ada tapi saya cakap tak da!
Awak... Jika awak masih ada mesti kita pergi the curve tengok wayang dan kita makan dekat area Kajang@Bangi
Awak.. Jika awak masih ada mesti awak bawak saya shopping tempat kegemaran saya di 21Forever, Pavillion..
Awak.. Jika awak masih ada mesti awak saya makan kat kedai Mamak lepas saya balik kerja, Menu yang sama roti tampal awak roti kosong@roti bom saya, air suam saya dan Teo Nipis Awak !
Awak.. Jika awak masih ada awak mesti ajar saya makan SUbway !
Awak.. Jika awak masih ada awak mesti suka bawak saya pergi Alamanda semata mata nak makan subway tak pun suka shopping kat situ..
Awak jika awak masih ada kalau saya cuti hari sabtu awak mesti bawak saya pergi kerja..
Awak.. Jika awak masih ada awak mesti bagi saya bunga yang awak buat sendiri
Awak.. Jika awak masih ada kita mesti bercerita sampai ke pagi tentang kerja awak laa
Awak.. Jika awak masih ada mesti mesti mesti mesti kitaaaa...


No comments: