Selamat Malam ...

Ya Allah ,
jika aku jatuh cinta , 
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu 
Ya Muhaimin , 
jika aku jatuh hati ,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu .
Ya Rabbana ,
jika aku jatuh hati ,
jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling dari hatiMu 
Ya Rabbul Izzati ,
jika aku rindu ,
rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu .
Ya Allah , 
jika aku menikmati cinta kekasihMu ,
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu .
Ya Allah ,
jika aku jatuh hatipada kekasihMu ,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu .
Ya Allah ,
jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu ,
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu .

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>