Sunday, October 13, 2013

Luahan hati...

Assalammualaikum...
Hai blogger, selamat tengah hari..
Hari ini mesti ada program masing masing kan?? Ade yang pergi kenduri kahwin laaa.. Ade pergi birthday party laa dan mesti ada yang pergi dating!!
Bencilaaa cik nely lama tak berdating dating..
Sedihnyer rindu nak tengok wayang, kuar pergi makan laaa.. Pergi taman laaa haish mcm tak biasa yang selalu orang ngadate!
 Cik nely nak cerita...
Cik nely tak tahu laaa.. Sejak arwah pergi tinggalkan nely dan bila ada seseorang yang ambik berat tntg kite.. Kita rasa mcm dia saja, cik nely senang berkawan ngan dia.. Dia selalu buat cik nely ketawa.. Memang betul niat dia tue hanya nak tolong nely.. Tapi cara dia layan cik nely bukan seperti kawan tapi macm kekasih tapi itu bg cik nely tapi cik nely tak tahu lah dia pula rasa mcm ini, kita orang selalu keluar pergi makan cuma beberapa hari ini dah seminggu kami tak keluar dan jumaat baru baru ini baru kami keluar.. Cik nely suka dia sebab dia nampak matured dr umo dia.. Tapi cik nely sedih.. Cik nely ditemukan sebagai teman tapi mesra.. Saja dia dah berpunyer.. Salah cik nely jugak spe suruh layan dia kan?? Kan dah jatuh hati.. So cik nely kena tanggung sendiri laa.. Cik nely redha andai cik nely nie dihina, dimarah dan segala galanya dr kekasih hati dia or masyrakat sekeliling..
Cik nely cuba untuk menjauhkan diri.. Tapi tak boleh sebab cik nely dah sayang dia sesangat mungkin arwah bagi pengganti dia tapi itulah cik nely tak boleh rampas dr sesiapa bukan cara cik nely cuba korang bayangkan kalau korang kat tempat kekasih hati dia.. Mesti sakit kan.. 
Insyallah awak..
Saya tak rampas awak dari dia..
Andai kita dijodohkan tak kemana kan??
Saya bersyukur sebab saya diberi kesempatan untuk berkawan dengan awak.. Awak banyak bimbing saya dari segi solat.. Dan segala galanya..Saya suka awak dan sayang awak!! 

No comments: