Happy Anniversary sayang..

Assalammualaikum..
Sayang... Hari ini anniversary kita yg ke-6.. "Alhamdulilah... Walaupun banyak dugaan yang kita tempuh.. Kita boleh harungi bersama sama"- Mr Right

Itulah kata kata yang pertama sekali Mr.Right akan cakap.. Kita orang selalu belajar dari kesilapan.. Untuk menjadi yang lebih matang.. 

D... Kalau D ada lagi.. Mesti kita dah raikan bersama sama.. Banyak dah kita merancang tapi...
D..B keseorangan disini.. Tiada tempat nak bercerita.. Tiada tempat nak menangis.. Selalu b akan nangis dibahu D.. D b pernah cakap kan perkara yang b takut adalah b takut kehilangan D.. Dan D berjanji b takkan tinggalkan B.. D.. B sangat merindui D disini.. B takut sangat tak dapat jumpa D disana.. Sebab kita tak sempat disatukan.. D.........
Airmata ini selalu jatuh kalau teringat sewaktu kita bersama sama.. N hanya luahkan disini saja D.. B tiada siapa D.. D yang selalu banyak dengar masalah B..
D................................
B rindu D.....
Hanya D sahaja dihati ini
Tiada siapa siapa dihati ini
Kalau d nampak b dengan lelaki lain itu hanya kawan sahaja.. Biasalah kadang kadang dia ingin menghiburkan hati B.. Dan b pun ingin dilayan sebegitu.. Yang selalu D buat kat B... D jangan cemburu taw, d sentiasa dihati B..tiada lelaki lain..

Yang menunggu awak selalu
Neliesuliza@Mr Always Right you..


Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>