Sunday, September 1, 2013

Dulu pernah saya cakap kat awak.. Dan awak berkata, saya tak tahu nak kata apa...cuma saya nak satu je.. Saya nak awak jadi isteri saya...

awk...sekiranya awk tercipta utk sy, sy harap awk terima sy sebagai wanita biasa.. sy x sesempurna mcm srikandi dulu.. penyabar, bijak, cerdik, cantik dan kuat... tp sy akan sedaya upaya menjadi yg terbaik utk awk.. itu janji sy.. namun tiap manusia mmg xkn terlepas dr kesilapan..jd maafkan sy atas segala kurang diri sy..
 
awk..sy ni jenis cepat beralah.. sy x suke gaduh lame2.. sy terseksa.. tp bile sy merajuk tu..sy harap awk pujuk sy ye.. x perlu awk beli sy barang mahal2..cukuplah dgn dakapan dan ciuman di dahi sy..atau kate2 yg penuh lembut dan sopan.. tu pun dah cukup awk..kdg2 perempuan ni mcm dak2 kecil..suke dipujuk..
 
awk..bile sy ngah serabut ngn masalah..awk jgn la marah2 sy atau salahkan sy.. awk tolongla bg pendapat.. tak kesahla ape jenis pendapat pun..bkn ape..itu pun da cukup utk sy sedar bahawa ade gak org yg amik berat ttg sy ni..even masalah tu x setel pun..but as long sy rase lega sikit..sy perlukan sokongan..mcm awk gak..
 
awk.. org pempuan ni mmg suke bcakap.. kami suke expresskan perasaan dr kate2.. contohnye hepi, atau sedih..xpe ye pinjamkan telinga kejap... kami mmg perlukan seseorg utk mendengar luahan hati ni..
 
awk.. kalau awk tgh marah.. cube elakkan dr berkata kasar.. sy sedar sy ade kekurangan.. jd gunekanlah pendekatan utk menegur secara hemah.. sy akn dengar.. explain lah sampai sy faham..sy akn terima dan cube berubah..hati pempuan ni lembut..luar mgkin x nampak tp kesan luke dier makan mase...
 
setelah sy hidup ngn awk...mmg sy ade awk sorg je.. dulu hidup sy ngn keluarga..tp bile awk dtg ambil sy, sy da xde sape da.. jd tlgla jgn abaikan sy.. sy nk hidup ngn awk lame.. if boleh biar kita sampai syurga..

No comments: