inilah kEjayaAn diA..NELIESULIZA >>>

 biggest miracles
biggest miracles

alhamdulilah syukur nikmat kepada Allah s.w.t. keatas keputusan yang memberi makna kepada aku. akhirnyer aku dapat jugak DIPLOMA BOOKEEPING & ACCOUNTS. walaupun diploma bagi aku ini adalah satu2 nyer peluang aku untuk masa depan yang cerah. selama ini aku mendapat jatuh dan aku bangkit semula untuk mendapat balik kejayaan. ini adalah satu-satu nyer harapan untuk aku membantu family aku yang banyak mengeluarkan segala-galanyer untuk aku. insyaalallah aku akan balas segala jasa dan baik diorang. thankz a lot kepada mama,ayah,ibu, kakak n abang yang banyak bantu dan berdoa untuk kejayaan aku.
akhirnyer dapat jugak aku segulung DIPLOMA

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>