diA...abAngkU>>>

satu-satu nyer abang yang rapat dengan aku. maybe kami tak jauh beza umur kot. dia sangat memahami dan sangat menjaga adik dia nie. aku selalu appericiate segala nasihat dan tunjuk ajar dia bagi kat aku. aku sentiasa ingat apa yang dia pesan dekat aku. dia sangat selamber orang nyer. dan sangat jaga pergaulanan aku ngan kawan2 aku. maybe dia tak nak aku salah jalan dan menyesal kemudian hari. sekarang dia dah menjadi suami orang dan akan datang akan menjadi seorang ayah pula. walaupu dalam usia muda beliau pandai menjalani dengan baik. sekarang dia bahagis bersama isteri dia. aku mendoakan kesejahteraan dia dengan isteri dia. sangat sedih kami tidak rapat macam dulu. tapi dia selalu dihati aku. tapi dia tak pernah lupa akan tanggungjawab dia dekat aku. mANja sAyang sangAt dengan bOboy. jaga mama elok-elok.








Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>