bErjALan-jAlan di rUMah bESTIEs...

pertama kali pergi rumah NURUL SYUHADAH MOHD RADZI. alhamdulilah campai jugak aku di sana. setelah sekian lama aku ingin menyimpan hasrat nak pergi rumah dia. akhirnyer sampai jugak. sudah sekian lama aku tidak pergi IPOH,PERAk nie. waktu kecik-kecik rajin jugak pergi IPOH, tapi dah besar nie jarang balik sana. 3 hari 2 malam aku disana. setiap masa aku disuruh makan, kita orang berjalan2 disana. sangat best. Penat sesangat dah. satu IPOH dah jalan. cuma IPOH PRADE jew tak pergi lagi. BEST..BEST..BEST!!!. thankz to family NURUL SYUHADAH MOHD RADZI. kerana bagi tumpang tidur dirumah. RINDU kat ABAN n SITI SAFIYAH!!!!
di tepi sungai yang indah. segala masalah disini aku lepaskan disini. aku tenang disini. dan rasa tak nak balik jew bila ada kat tempat nie.semua masalah aku ceritakan disini. 


makan-makan kat MARRYBROWN

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>