Hati Bertanya Kenapa ???

Assalammualikum ,,,

Today, Monday Blues ...

Nak cerita apa?? ^-^
Cik Nelly dah habis Closing untuk Feb'2015
Semalam cik nelly  pergi Tanjung Harapan dengan family cik nelly. sampai disana cik nelly nampak besar luatan ciptaan tuhan dan mula terpikir tentang masa depan dan kehidupan cik nelly.
Perasaan sedang bermain diminda, Hati mula bertanya Kenapa? Cik Nelly sekarang memikirkan kehidupan yang lebih baik. Bila ada seseorang hadir tapi cik nelly rasakan bukan dia, dia baik hormat diri cik nelly, alhamdulilah dia tak permah sentuh ketika berjalan tersangat hormat dia terhadap wanita, Memang cik nelly rasa bertuah dapat mengenali dia berusaha untuk ke step seterusnya dan mengajak cik nely kahwin pada bulan syawal tahun in. Tapi Cik Nelly mintak ikat tali pertunangan terlebih dahulu, Actually cik nelly tak begitu yakin, adakah ini jodoh cik nelly?? Berdoa hanya mampu., Mama semestinya sudah teruja bila dia tahu ada orang nak masuk meminang. Yelah cik nelly paham mak mana yang tak sukakan bila anak dia nak kahwin, tapi dalam masa yang sama cik nelly ada kawan jugak dengan orang orang lain, anggap kawan macam biasa tapi cik nelly bukan playgirl, Cik nelly bukan seorang suka bermainkan perasaan! Cik nelly mintak mama hold dulu, alasan cakap cik nelly nak enjoy dan tak ada duit (hahaha)

Dalam kehidupan ini banyak kita akan jumpa kawan kawan yang bertopengkan syaitan laa, yang talam talam kuih muka muka la, banyak sangat, dan disitu hati cik nelly bertanya KENAPA?
Kenapa mesti nak kawan dengan cara begitu? Cik nelly sedih, orang lain elok sahaja berkawan tapi kenapa mesti begitu? Sesungguhnya kesal bila jumpa kawan macam ini. Bolehkan kawan macam kawan biasa dan macam kawna kawan yang lain. Alhamdulilah cik nelly dapat pertunjuk mungkin ari itu the last untuk contact or berjumpa. Kawan kawan  ini bukan memebimbing kita tapi menghancurkan kita, kawan itu pernah lah bagi semangat kepada kita sewaktu kita jatuh tapi sekarang menjatuhkan kita lagi adalah !

Bila kita nak hilangkan seseorang allah tahu bukan niat kita nak buang dia malah kita tak nak sesama merosakkan kehidupan memasing.

Eh,actually cik nelly banyak nak cerita pasal "erti Kawan" tapi tak cukup masa, Time Lunch nieh curik curik bukan blog ! ^*^

Okey

Jaga Diri

Tekad ^-^




Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>