Mohd Azuan Norazlan


Assalammualaikum...
Sebelum cik nely pergi ke kubur arwah papa cik nely, cik nely singgah dulu pusara arwah Mohd Azuan...
Rasa rindu terdetik bila semalam banyak bercerita tentang dia dengan kawan kawan dia, walaupun masa sudah setahun berlalu tapi cik nely rasa jugak dia masih ada..
Banyak kawan dia cerita yang benda nely tidak tahu tentang dia...

Awak saya pun sempat bercerita dengan awak walaupun awak tiada dah, still benda yang sama saya lakukan setelah baca yassin saya akan cerita apa yg berlaku kepada saya 
Sedih, suka dan duka saya keseorangan menjalani kehidupan seperti  orang biasa..
Still saya fikir dan merasakan andai awak ada pasti kita telah disatukan
Mungkin sekarang saya tengah tunggu awak balik dari kerja yelah awak kan kerja separuh hari pada hari sabtu..

Dihati Tetap Merindui 
NL

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>