Diri ini yang begitu kerdil..,

Assalammualaikum...

Hai korang. Hari ini hari isnin 29/9 kejap je masa berlalu semalam seharian berjalan dengan abg cik nely pergi midvalley.. Lama tak pergi tetiba teringat arwah cakap "eh dalam banyak banyak tempat dating, midvalley je tempat yang kita belum pergi "

Bila teringat kata kata dia hanya mampu tersenyum...

Cik Nely tulis entry pepagi ini bukan apa, entah tetiba rasa nak tulis...


Cik nely bukan apa, ramai yang suka untuk share masalah masalah diorg kepada cik nely.. Diorg kata cik nely pendengar yang baik, cik nely bukan apa cik nely just buat apa yang termampu yelah orang ada masalah takkan kita nak ignore, cik nely bersyukur cik diberi kesempatan itu untuk membantu kawan kawan cik nely..


Semalam cik nely sebelum tido menangis terkenang naseb asyik dimainkan oleh lelaki diluar sana, entahlh sekarang memang tak de pun sikit pun perasaan terhadap lelaki malah benci seluas luasnya, actually dah bosan dengan lelaki yang suka menipu dan hanya nak kita untuk kesenangan ...

Mungkin tuhan dah sedarkan diri cik nely dari orang orang yang munafik ini !

Beberapa hari ini dah 4-5 hari cik nely asyik mimpi orang yang sama setiap mimpi itu macam ada maksud tersirat, cik nely tak boleh nak cerita sebab macam ada kaitan dengan cik nely, cik nely ada jugak kongsi ngan member member diorang kata mungkin ada orang rindu cik nely.. Bila semalam sebelum tido dah niat jika aku terjaga lagi 1/3 malam cik nely nak buat sembayang tahajjud , mungkin Allah s.w.t suruh cik nely dekatkan diri padanya dan sujud kepadanya yelah mungkin banyak disa dosa didunia ini yang belum cik nely taubat!

Hati yang kecil ...
NL

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>