Saturday, April 23, 2011

sicOmEL+sitEmBAm+siGebU+sipUtih= AFIF ZAKHWAN




sabtu, 23 aPriL 2011 storiEs: xjUmpe diA lAgi >>>

sehingga ari nie tak jumpe2 dia lagi. sedih hati nie rasenyer. nak sangat tengok muka dia. tapi sehingga sekarang tak jumpe dia lagi. nak balik KUANTAN tapi adew claz skrang sabtu & ahad. lame lagi dia nak balik KL ni. bulan 6 nie pulak tuH~ ~..tak sangka abg aku dah ade anak. hmm dan aku dah jadi makcik. wah rse mcam dah tua pulak. muda2 lagi abg aku dah ade anak. bulan 9 lagi seorang kuar. klu lelaki jugak. tak tahulah cmne nnt. klu perempuan pun macam lelaki jgak. hurm ~ ~ sabar jewlah ~ ~

sedih hati niE xjumpe AFIF ZAKHWAN >>>
cepatlah balik sini >>>
nak peluk kamu nie >>>
nak dukung kamu nie >>>
nak jaga kamu nnt >>>

No comments: