Saturday, April 2, 2011

pERkAhwinAN coUszINS sIS WAni ~ ~ ~

inilah gambar yang sempat aku ambik :)


















inilah sebahagian gambar-gambar yang aku dapat ambik. sangat best waktu kita orang meriahkan majlis kahwin sis wani dan abg iS. macam berlaku waktu nie. khemah terbang lah. tapi kerjasama yang penting kalau kita nak buat secara gotong royong. waktu nikah pakaian warna hijau dan belah malam berinai pakaian warna silver pulak. seperti korang lihat kan waktu sanding warna baju purple dah tema purple. purle lah kan. apa-apa pun  tahniah kepada dua mempelai. semoga dipanjangkan jodoh higga akhir hayat dan bertemu di syurga. semoga dkurniakan anak-anak yang ramai.

No comments: