<<<dI sAat AKu mEncINTAimU>>>
dia..NURUL SYUHADA RADZi
dia seorang yang sangat memahami...kalau korang nak tahu dia tak suka kalau orang tak cakap dia comel..hehehe(jOking)..dia sebenarnyer seorang yang tetap pendirian nyer..kalau nak sesuatu dia akan dapatkan juga..dia seorang yang manja..setiap malam aku akan tidokan dia..nyanyikan lagu untuk dia..dia sangat suka dan tido dia akan tido dengan lena...kalau dia demam dia mesti merengek..tapi dia tak mengada2 kalau korang nak tahu...dia sentiasa bagi pengajaran dan nasihat kat kawan2 dia..lagi2 kalau pasal cinta..dia sentiasa jaga kalau bab2 kawan nie...terutama dia sangat prihatin bab aku(ewah)..sebab tue AKU SAYANG DIA SESANGAT!!!..dia tak pernah mengukit..dia tak pernah berkira dan dia sangat suka tolong kawan2 dia..lagi2 aku niE ha!!..kalau korang nak kenal dia korang cuba kawan ngan dia..dia mesti suka..

Comments

Popular posts from this blog

SINOPSIS TELEFILEM TALAK TV3

kiSAh diA..mohd ashraf hafiz abdul aziz@ aleesha farhana >>>

PengALAMAn mAsuk biLIk ICU >>>